Самооаналіз

Самоаналіз педагогічної діяльності
вчителя математики та інформатики
Хлань Алли Іванівни
2016-2017 н.р.
 На посаді вчителя математики та інформатики в Колодненському НВК   працюю з 2008 р. Вказані предмети викладаю у 10-х та 11-х класах.
У своїй роботі вирішую такі завдання педагогічної діяльності:
- формування математичних та життєвих компетентностей школярів через реалізацію прикладної спрямованості шкільного курсу математики;
- розвиток в учнів логічного мислення, творчого і пізнавального потенціалу з використанням комп'ютерного інструментарію;
- реалізація міжпредметних зв'язків у навчально-виховному процесі;
- формування комп'ютерної грамотності в учнів, пов'язаної з умінням цілеспрямовано працювати з інформацією та використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій;
Для цього використовую форми діяльності учнів:
- теоретичні та практичні заняття; роботу з додатковим навчальним матеріалом; організація самостійного вивчення матеріалу з подальшим обговоренням на уроках (реалізація технології перевернутого навчання засобами ІКТ); організація науково-дослідної діяльності учнів; виконання завдань з інформатики з використанням знань з курсу шкільних дисциплін; форми дистанційного навчання; виконання учнями творчих робіт та індивідуальних завдань різного характеру (проектні технології); використання технології Веб 2.0.
Залучаю учнів до виконання проектних робіт,  до участі у шкільних та районних олімпіадах з математики та інформатики.  Результатом своєї діяльності вважаю результативність участі у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з математики (2015 р., 9 клас, Ільчишин Назарій, І місце), показники успішності, якості знань та навченості учнів, активну участь у міжнародних математичних конкурсах («Кенгуру», Міжнародний чемпіонат логічних задач), а також високу зацікавленість школярів на уроках.
Досвідом своєї роботи ділюся на авторському блозі (режим доступу: http://allahlan.blogspot.com),  через публікації у загальноукраїнських фахових виданнях(ж. «Математика в школах України», «Інформатика в школах України»), засіданнях районних методичних об’єднань, педагогічних радах.

Немає коментарів:

Дописати коментар